چمن مصنوعی پشت بام
نوشته شده توسط : سمانه

چمن مصنوعی روی پشت بام 5 دلیل برای نصب

باغ های پشت بام به طور فزاینده ای محبوب می شوند. و نه بیهوده

خوب به نظر می رسد، درست است؟ خلاصه این است. داشتن یک فضای پشت بام، راحتی و تجمل بیشتری را به خانه شما اضافه می کند، بدون ذکر ارزش، شادی و رفاه شما را در این فرآیند افزایش می دهد.

اما به همان اندازه که فضاهای پشت بام فوق العاده هستند، حفظ آنها می تواند استرس زا باشد - اینجاست که چمن مصنوعی وارد می شود.

افزودن چمن مصنوعی با کیفیت به سقف خانه شما مزایای زیادی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون استرس از فضای جدید بیرونی خود لذت ببرید.

در اینجا پنج دلیل خوب وجود دارد که چرا باید چمن مصنوعی را به سقف خود اضافه کنید.

1) زهکشی و آبیاری

چمن مصنوعی با کیفیت خوب نفوذپذیر است و زهکشی و آبیاری را تسهیل می کند. از آنجایی که سقف شما یک بخش حیاتی برای محافظت از خانه شما در برابر باران است، چمن مصنوعی پشت بام به آبیاری کمک می کند و یک لایه حفاظتی اضافی برای خانه شما فراهم می کند.

همچنین، و این یک مزیت بزرگ است، چمن مصنوعی یک لایه عایق عالی ایجاد می کند، که به این معنی است که در برخی از قبوض آب و برق صرفه جویی خواهید کرد. یک سرمایه گذاری بلند مدت عالی

2) فضا و حفاظت

برخی از افراد برای آرامش و آرامش هر از گاهی از پشت بام خود بالا می روند، اما بدون یک سطح راحت، هرگز نمی توانند از تمام مزایای یک باغ واقعی روی پشت بام بهره مند شوند.

با سرمایه گذاری روی چمن مصنوعی با کیفیت، سقف خود را برای همیشه به یک منطقه تفریحی راحت تبدیل می کنید و در همان زمان فضای بیشتری را آزاد می کنید.

به عنوان یک امتیاز اضافی (و بسیار کاربردی)، چمن مصنوعی همچنین به عنوان یک پوشش محافظ بادوام عمل می کند، خطر آسیب سقف را کاهش می دهد و هزینه های نگهداری بیرونی خانه شما را کاهش می دهد. یک پیروزی دیگر برای چمن مصنوعی.

3) ظاهر و هزینه

چمن مصنوعی مناسب می تواند یک فضای پشت بام را درست در مقابل چشمان شما از متوسط ​​به عالی تبدیل کند. هر چند این یک نوع جادو است.

چمن مصنوعی مدرن مانند یک چمن واقعی روشن و از نظر بصری جذاب به نظر می رسد و همچنین راحت است. چمن مصنوعی نه تنها باعث حسادت دوستان و همسایگان شما می شود، بلکه احتمالاً ارزش خانه شما را افزایش می دهد (که مطمئناً چیز بدی نیست).

4) حداکثر رضایت و حداقل نگهداری

چمن مصنوعی به حداقل نگهداری نیاز دارد، به این معنی که آبیاری، وجین بیش از حد، و بدون چمن زنی. به علاوه، بدون نیاز دائمی به آبیاری یا علف کش، برای محیط زیست مفید است.

وجود چمن مصنوعی روی سقف شما باعث صرفه جویی در ساعت های بی شماری در نگهداری می شود تا بدون هیچ استرسی تازه بماند.

 

اساساً، با چمن مصنوعی می توانید از تمام مزایای یک فضای سقف کاملاً کاربردی بهره مند شوید و از فضای مخفی خود نهایت لذت را ببرید، نه اینکه هفته به هفته با ابزار و دستکش های باغبانی دست و پنجه نرم کنید.

5) ماندگاری و عدم ایجاد حساسیت

بسیاری از ما، حیوانات خانگی، بزرگسالان و کودکان، از آلرژی به علف یا گیاهان رنج می‌بریم. اما بیشتر چمن مصنوعی (از جمله چمن ما) به هیچ وجه آلرژی ایجاد نمی کند - بدون اشک، بدون هیاهو، بدون آشفتگی - فقط لذت خالص.

اوه، و برخلاف دیگر گزینه‌های کف‌پوش پشت بام، چمن مصنوعی برای ماندگاری طراحی شده است، حتی با تمام فرسودگی پیک نیک. در واقع چمن مصنوعی ما دارای گارانتی است.

ما یک یا دو چیز در مورد چمن مصنوعی می دانیم. ما 20 نوع مختلف با کیفیت بالا را متناسب با کاربردها، فضاها، سبک زندگی و ترجیحات مختلف ارائه می دهیم. محصولات ما معمولا تا 25 سال عمر می کنند و نه تنها زهکشی و محافظت عالی را ارائه می دهند، بلکه شگفت انگیز نیز به نظر می رسند.

آیا حاضرید سقف خود را به بهشت ​​شخصی خود تبدیل کنید؟

یک پروژه سقف چمن مصنوعی به تازگی توسط فروشنده ما در سریلانکا تکمیل شد. مساحت سقف 310 متر مربع است. قبل از نصب چمن، فقط چند نفر گاهی اوقات روی پشت بام بیرون می روند. پس از چیدن چمن، سقف به یک فضای زندگی در فضای باز جذاب تبدیل شد. مشتری از نتیجه بسیار راضی بود.

دگرگونی فضای نشیمن در پشت بام

الزامات سقف چمن مصنوعی شامل حفظ، گسترش و ایجاد فضای زندگی قابل دوام از مناطقی است که به طور سنتی هدر رفته اند، در عین حال ارائه یک راه حل منظر اقتصادی و سازگار با محیط زیست است که مناطق شهری را از طریق طراحی پایدار قابل زندگی تر و سرزنده تر می کند.

برای بسیاری، سقف یک جزء کاملاً کاربردی است که از ساختمان در برابر عناصر محافظت می کند. در آرتورف، ما پشت بام ها را فرصتی برای تبدیل یک فضا به مکانی می بینیم که مردم می توانند برای معاشرت، لذت بردن از یک بازی گلف یا به سادگی در یک "محیط شفابخش" مرتبط با فضاهای سبز دور هم جمع شوند.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: